با abc Notes یک دسکتاپ چرک نویسی داشته باشید !
نوشته شده توسط : عاشققققق

با abc Notes یک دسکتاپ چرک نویسی داشته باشید !

شما هم وقت زیادی را پشت میز کامپیوترتان می گذرانید ؟
پس حتما با این مشکل برخورد کرده اید که مثلا کار خاصی را می بایست انجام می دادید و به دلیل کار با کامپیوتر فراموش کرده اید آن را انجام دهید  مثلا قرار بوده شعله زیر ظرف غذا را سر ساعت معینی خاموش کنید و یا با دوستتان تماس بگیرید . اما به دلیل متوجه نبودن گذر تند زمان و کار با کامپیوتر در آخر یا با بوی سوخته غذا متوجه گذر زمان شده اید و یا پس از چند ساعت تاخیر متوجه قرار ملاقات مهمتان با دوستتان !
یکی از ساده ترین کارها در این گونه موارد ، نوشتن کارهایی که می باید انجام دهید بر روی یک کاغذ (در اصطلاح چرک نویس) و قرار دادن آن بر روی میز کامپیوتر و یا حتی چشسباندن آن بر گوشه مانیتور است .
اما علاوه بر مشکلات همیشگی پیدا کردن کاغذ و خودکار و چسب در بازارِ شامِ میز کامپیوترتان ، گم شدن کاغذ و یا حتی دیده نشدن آن و فراموشی کارهای ضروری ، از مشکلات رایج این روش سنتی است .

اینبار قصد معرفی نرم افزاری جالب و کم حجم را داریم که چنین کاری را در یک محیط مجازی و با امکانات جالب دیگر ارائه می دهد
نرم افزار abc Notes 1.0.0  ابزاری است که به راحتی قادرید تا در هر زمان و تنها با یک کلیک نوشته ها و یادداشت های ضروری خود را بر روی کاغذهای جورواجور و رنگارنگ آن بنویسید و بر روی دسکتاپ خود قرار دهید .
این کاغذها همواره در صفحه دسکتاپ شما نمایش داده می شوند و همچنین قادرید تا مطابق با سلیقه خود آنها را بر روی دسکتاپ خود مرتب کنید .

abc Notes | Size: 2 MB | Direct Link

 

پشتیبانی کامل از زبان فارسی ، امکان انتخاب و تغییر فونت دلخواه ، کاغذهای متنوع در اندازه های گوناگون ، امکان تغییر درصد شفافی (Opacity) کاغذ و حجم بسیار پایین نرم افزار (حدود ۲ مگابایت) از مزیتهای نرم افزار  abc Notes 1.0.0 محسوب میشوند.

پس از نصب و اجرای نرم افزار آیکون کوچکی در کنار ساعت ویندوزتان پدیدار می شود که با کلیک راست بر روی آن و انتخاب گزینه Add Note یک کاغذ تصادفی توسط نرم افزار انتخاب شده و در پنجره ای از شما می خواهد متن یادداشت خود را تایپ کنید ، در همین پنجره قادرید تا اقدام به تغییر فونت و اندازه آن و همچنین انتخاب نوع کاغذ و درصد شفافی نمایش آن اقدام کنید …

 دانلود با لینک مستقیم و حجم ۲٫۱۵ مگابایت | لینک کمکی
 پسورد فایل: www.3sotdownload.com





:: بازدید از این مطلب : 263
|
امتیاز مطلب : 25
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 بهمن 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: